Misstänkt

Rätt bra tidning, men jag sa upp mitt abg alldeles nyss ändå. Av någon anledning.

Saknar min älskling oerhört idag, men det är rätt skönt med saknad.
Just nu håller jag på att tvätta också, blir nog rätt många maskiner tror jag. Ska torktumla mina handdukar femtioelva gånger, dom luddar så sjukt jävla mycket! Fattar inte. Blir galen! Blir som en vit matta i badrummet då man har använt handdukarna, nästan så att man inte behöver ha några kläder på sig efteråt, för man är så full av ludd så det spelar ingen roll liksom. GOD DAMNIT!

Vill att dagarna ska gå så jag får hem min nya dvd,lampa,mattor och sängkläder.. Fick min digitalbox idag, men den ska jag skicka tillbaka eftersom att jag fick en av mamma igår, hoho.

NU, ner i tvättstugan! TOODLES!

Kommentarer
Postat av: mamma

haha ja ludd-handdukar e inte roligt!! men nu bör dom ju vara bra va?

nu ska jag ut och springa i regnet!! lovley :) vi hörs och ses sen gumms.. <3

2009-09-18 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0