uhm

orkar egentligen inte skriva men yeah.
i fredags lekte jag lite med anna, vi tog det lugnt, fettade oss (vi är expert på det), och tittade på 3 och en halv film. den sista var helt värdelös "dumbrud" film.. ramlade ut ur sängen då jag stod upp också så Anna höll på att garva ihjäl sig, fattade inte vad som hände men jaja. Sen upp på morgonen, iväg på jobbet, sen direkt till malin efter jobbet, åt ost & kex och drack kaffe, sen hem till mamilove, där käkade vi kräftor,paj och grejer :) sen tillbaka till malin igen, där det var fest. jag var dock nykter, men det var roligt ändå! emmas gomage var helt underbar :) snart får hon en liten.. idag blidde de jobb. och imorgon, då börjar jag 07:15.

sen är det bara tis-ons jobb, sen är jag ledig tors-sön =D Då är jag nämligen hos baby!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0