my darling

Är jättestolt över min älskling idag! Han är så duktig just nu tycker jag. För övrigt så var det en rolig kväll igår, tamponger i näsan, elaka ryssar och massa dans. Micke raggade också, men det tror jag inte att han kommer ihåg idag. Vi hade sällskap hem sen, så jag slapp gå själv! Underbart. Höll dock på att frysa ihjäl, så jag halvsprang sista vägen hem då Micke vek av åt ett annat håll.

I helgen blir det iallafall massa jobb, 6-8 & 15-03 imorgon, lördag 9-17 sen hem till Malin på fest (nyktert) och söndag jobb 9-23! :) Trevligt trevligt.

Kommentarer
Postat av: mamma

och mat hemma med mig o patric imorrn :) färsk lax du vet ;p romsås.. gott!

2009-08-14 @ 00:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0