Bättre sent än aldrig

Mitt 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tror faktiskt inte det.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja!
4. Dog någon som stod dig nära? ... (vila i frid grabben)
5. Vilka länder besökte du? Schweden, annars inga andra faktiskt.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Tillit.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget exakt datum, men jag och hjärtat mitt <3
8. Vad var din största framgång 2009? Att kunna säga nej.
9. Största misstaget? Det vet jag och Fredrik.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Är hypokondriker, så är sjuk varje dag.
11. Bästa köpet? Pete Doherty biljetten.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Fredrik.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hurtful.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både hit och dit.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Lyssnat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit.
18. Hur tillbringar du julen? Med Fredrik.
19. Blev du kär i år? Ja!
20. Favoritprogram på TV? Andra Avenyn.
21. Bästa boken du läste i år? Många många...
22. Största musikaliska upptäckten? Mycket svårt. Kanske Henok Achido?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Familjen.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Familia.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Självfallet.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Dark dark med en liten twist.
29. Vad fick dig att må bra? Mamma,Patric,Fredrik & Malin.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Joel Kinnaman, dock bara som Frank Wagner.
31. Vem saknade du? Johan.
32. De bästa nya människorna du träffade? Vet ej.

Kommentarer
Postat av: mikaela

i know! jag har läst det men inte svarat :( vilken jävla disser jag är! men jag försöker komma på ett svar på din fråga :))

2010-01-19 @ 13:36:07
URL: http://pickadoll.blogspot.com
Postat av: mamma

dax att uppdatera kanske?

2010-01-26 @ 13:07:05
Postat av: Imogen

hej! :)

fin blogg!

Heter du Imogen eller e det bara ett blogg namn???

2010-03-26 @ 13:54:02
URL: http://imogenwarrener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0