brownie

färgat utväxten, var behövligt like hell.
jag vill bli FRISK NU! skönt att febern är väck, men skulle mer än gärna slippa ha ont i halsen, plus att jag börjar få torrhosta nu, och det är det absolut jobbigaste jag vet. irriterande! jag säger som mami ; jag vill jobba nu nu nu! blir ju knäpp av att hoppa omkring hemma hela dagarna. så nu tänker jag bli frisk! sådeså.

imorgon iallafall så kommer min älskade hit, och stannar tills onsdag. hoppas jag inte smittar honom så han också blir sjuk, men det får han fan tåla om det ska vara så punkt schlutt.

asbra film på ettan nu som jag inte sett på ett tag, derailed med bland annat jennifer aniston. det är en sån där knäpp film med ett rättvist slut!

annars då, köpte en ljuslykta idag, en lila! på indiska. drog med mig lillebror dit, behövde dock inte tjata på honom,vilket är bra. köpte en till sak också där, men det vet jag inte vad det heter, hänger i fönstret iallafall. var även upp till malin en sväng på hennes jobb! min favorittjej <3
det dryga med att vara ute och gå omkring då man är sjuk är att man blir andfådd på två sekunder, och får ÄNNU mer ont i halsen! usch.

nu blir det mer tv, sen ska jag (tror jag) sortera mina kläder efter färg på klädställningen. har skjutit upp det i några dagar nu!

God bless you all (nästan)

Kommentarer
Postat av: mamma

nu mår du nästan bra iaf :) jag har aldrig mått så bra som jag gör just nu!! himmel så bra jag m¨år! ojojojojojojojoj!!!! ;o

2009-09-15 @ 19:22:26
Postat av: Malin

var du sugen på att drinka lite i helgen? Hörde nåt om det av micke? tänkte om vi ska slå våra kloka å drinka tillsammans? :D

2009-09-16 @ 12:39:39
URL: http://hundenifokus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0