uppdrag granskning

Såg icke det, så det får bli reprisen som börjar NU! As bra.

Pratade nyss med Malin i telefonen, hon gjorde mig orolig inatt, vaknade och såg att hon ringt flera gånger och skickat oroväckande sms, så hon fick förklara nu när hon ringde. Min darling <3 Längtar tills imorgon då hon kommer hem.

Oh, såg precis att det är Andra avenyn repris OCH Livet i fagervik! Härliga lördag eftermiddag,haha. Och om 6 dagar så kommer min älskade underbara gris hem hit! Känns så tomt utan honom här, har ingen att bli irriterad på och vilja sätta munkavle på ibland, han är duktig på att prata ;-) Men han är fortfarande bäst i hela världen!

Mamma! Vad hette serien jag följde då jag var liten? Då alla andra kollade på barnprogram så kollade jag på...?

Kommentarer
Postat av: mamma

Den goda viljan :))

2009-10-10 @ 15:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0