panic! at the disco

Vill ha hit min älskade nu, saknar honom som en idiot.
Vill att Mikaela ska komma hem, så jag får gosa med en bebismage!
Vill att det ska bli 4;e december, så jag får dreggla över Pete.
Vill ha alla säsonger av OC nu (redan beställt några, men ändå).
Vill ha orken till att städa kliniskt rent i lägenheten.
Vill inse att jag inte har orken till det, och att Fredrik borde komma hit nu och städa.

Vill att alla ska förstå att jag har VÄRLDENS BÄSTA älskling! Finns ingen som honom. <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

bäbis says hi!

ich missUU!

2009-10-30 @ 17:16:03
URL: http://pickadoll.blogspot.com
Postat av: mamma

snart är det den 4e december.. :) och alla som betyder något VET att du och fredde är varandras <3 :) typ de enda som räknas ju..

2009-10-31 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0