Wallmans julshow

Igår var jag med jobbet på julshow! Supéföreställning på 4 timmar, riktigt nice. Tror aldrig att jag har ätit så mycket mat i hela mitt liv om jag ska vara ärlig! Helt insane! Iallafall, de som uppträdde var hur grymma som helst, och sjukt roligt med många olika teman. Bilder kommer nog senare i guess.

Vad gör jag vaken så tidigt? Jo, jag tvättar, jätteroligt en lördag morgon kl 07.00! Somnade runt klockan 05.30 tror jag, var äckligt trött men kunde inte somna iallafall, märkligt. Nu ska jag fortsätta kika på vänner och vänta på att tvätten är klar!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja de va sååå kul :) vilka underbara människor!!

va duktig du va som pallade kliva upp då fast du inte sovit något..

hoppas du somna i normal tid ikväll!!

<3

2009-12-12 @ 16:32:23
Postat av: mikaela

haha tvätt tidigt på morgon slutar alltid i katastrof för mig. blir ibland så att jag dygnar och när jag går ner med tvätten och går upp igen somnar jag och sen glömmer jag bort den. asbra. jag hoppas jag blir bättre på sånt när jag har en liten kiddo som håller mig vaken och igång dygnet runt ;p



men fy vad skönt det är när man lyckats och sen har man hela dagen framför sig :DD

2009-12-12 @ 19:20:15
URL: http://pickadoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0