london

mamma och piggy skulle egentligen ha varit i london klockan tolv igårnatt, men icke. planet lyfte för ungefär 1 timma sedan, så dom är väll framme om en timma plus lite till.. härligt värre! fyra favoriter är uppe i luften typ nästan samtidigt, mamma,piggy,pickadoll och pickabebis. insane

jag måste... ha kaffe

idag kommer grisen hem <3 äntligen! går ju sönder utan honom för sjuttsingen! fast jag får nog inte träffa honom förräns ikväll, jobbar ju kvällen, men när jag slutar så! och imorgon måste jag handla och blabla.. träffa MALIN!

tragiskt tjejen

Kommentarer
Postat av: mikaela

hihi. jag hoppas alla överlevde? :)



oh, brittany :(( kan inte förstå. it's weird. hon var så bra. så wacko och så fino!

2009-12-27 @ 17:05:42
URL: http://pickadoll.blogspot.com
Postat av: mikaela

VAD FAN nu får du uppdatera tyck ja! typ "idag träffade jag picka på hemköp och det var skitakul men vi hann inte träffas så länge vilket var mycket synd men snart träffas vi igen så det gör ju inget!"

hih PUSS!

2010-01-08 @ 00:55:09
URL: http://pickadoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0