IKEA

Vaknade vid nio idag av att mamma ringde, ville sova ett tag till så hon ringde igen 20 minuter senare! Upp, in i duschen, sen in i bilen och åka till svall på utvecklingssamtal med chefen, gick kanonbra! Som jag sa till min brukare igår "Skulle kunna jobba här dygnet runt" Världens bästa jobb? Eh ja..

Anywho, efter mötet drog vi till birsta, chillade lite, köpte lite grejer, hade planer på att köpa någon enstaka grej, men kom hem med 7 påsar och två madrasser..?`Duktigt Linda! Tack.

Har inte uppdaterat nått senaste dagarna för haft fullt upp att vara med min Malin typ varje dag =D Jag klagar icke.. Imorgon blir det också Malin mellan mitt spring i tvättstugan, men har alltid tid för den bruden va. Så imorgon blir det upp nångång innan 07 och fixa sista innan tvätten sen är det bara att köra igång..

Saknar min gris! Kom hem nu.

Kommentarer
Postat av: mamma

du uppdaterade exakt samtidigt som jag skrev hos mig:)) ja du handlade ju lite grejer som sagt.. men bara saker du behöver!

nu - without a trace <3

2009-10-05 @ 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0