it's been a while..

Fått avguda min älskling från lördags tills imorse. Lika tråkigt som alltid då han tyvärr måste åka tillbaka igen. Men nu är det bara 6 veckor kvar. Känns dock som en jävla evighet, men det är ju som det är. Var lite grinig innan ikväll då vi pratade i telefon, men jag är så TRÖTT! Brinner i ögonen känns det som, insane.

Har iallafall varit med Malin ikväll, kikat på idol och surrat massa skit. Det obligatoriska kaffet fanns ju såklart färdigt då jag kom dit ;) Planerat lite inför fredagen, och den kommer bli alldeles förträfflig! Hiho. Ska bli mysigt att få rå om mina två gullungar Malin & Micke. Och Håkan såklart måste ju få vara med på ett hörn!

Gick hem till mamma också, kikade efterlyst med henne, ingen utav oss var med på det som tur var! Lika orolig varje gång.. Sitter på helspänn. ANYWHO, fick en digitalbox, så nu har jag lite fler kanaler va. Skitbra! Och vi hittade även min soptunna haha.

Nu ska jag fortsätta glo på tv.

Typ SÅHÄR äcklig känner jag mig idag
(nej mamma, sitter INTE inne och röker, det är en gammal bild)

Kommentarer
Postat av: mamma

haha faktiskt min första tanke :) men tur att du inte röker inne då ;p

och tur att det finns en soptunna till dom som behöver kasta sopor, annars hade de blivit jobbigt för "dom" :)

BRA att boxern fungerade fint..

Nu ska jag ut och springa! Hey ho!

2009-09-17 @ 06:11:10
Postat av: micke

haha dom flesta är snurrig ;)

men du är ganksa nere påjorden min underbara vän! =)

2009-09-17 @ 10:54:36
URL: http://mickenilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0