lördagsmys

jag & fredrik sitter hemma hos oss och tar det lugnt. tittar på film osv.. CHIPS <3

gårdagen vill jag helst bara glömma, blev totalt kaos. så jävla glad att jag har världens bästa älskling som har i sitt hjärta att förlåta mig, vilket jag inte förstår hur han kan göra men.. han är den bästa i hela jävla världen! så ,enkelt är det. i vilket fall så ska vi gå på bio imorgon, men först ska vi bjuda kempe på middag, och jag hoppas att fredrik orkar laga mat, för jag har då ingen lust. vet ännu inte vad vi ska bjuda på. men det blir väll nått kött och grejer :)

det positiva sen igår. fick umgås med fredriks bror micke, det var roligt! men som sagt, resten av kvällen går fetbort!

nä, nu ska jag fortsätta vara osocial med hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0