damn girl

Bara chillat hela helgen, hängt hos mami och sånt. Pluggat lite, jobbat.
Anywho, såg New Moon igår, och alltså.. hehe, robert är hetare i den än i twilight, dagens sanning! dregglade genom halva filmen i princip, och blev lite sur eftersom att han inte var med så himla mycket. jag och fredde ska nog gå och se den på fredag, måste se den igen nämligen!
Ffter att jag jobbat imorse så gick jag förbi malin, var hon vaken? ingen aning, men inte svarade hon iallafall! vilken liten gris du är maluska!
Tror jag ska vara med jennifer på onsdag om jag har förstått allt rätt, vi blir förresten grannar snart! 1 december för att vara exakt, helt underbart :) och på fredag morgon ska vi dra ner till ikea. Jag,chatarina,jennifer och eric :)
Ikväll då jag jobbar så ska vi på nån blomkurs! Bordsdekorationer för att vara exakt, ska bli jätteroligt :)

Ouff, snart åker jag och malin! en dejt med mr doherty är aldrig fel, hoppas hoppas han dyker upp nu då, han är ju expert på att inte göra det.
Sen i mars så ska jag,mamma och piggy dra ner igen och då är det 30stm som gäller!


Kommentarer
Postat av: mamma

new moon vill jag med se!!

du borde fota de du gjorde på kursen och lägga ut här.. kanon snyggt är det ju:))

KUL att Jfer fått en härlig lya bredvid dej :D

Nu ska jag strax dra till s-vall på konferenscenter!! gääsp

2009-11-25 @ 06:52:04
Postat av: Anna

Ja såg den i lördags, tkr dom kunde ha gjort den lite bättre faktiskt, oså va ju jakob mkt snyggare än edward i den här :p

2009-11-26 @ 23:22:47
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: mikaela

nä nu får det vara nog. jag kräver en uppdatering! snarast :DD

hihi puss

2009-12-03 @ 18:30:49
URL: http://pickadoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0