puss

Nu är jobb helgen slut iallafall, lite tråkigt, men jobbar ju hela veckan ändå =) Just nu sitter jag hemma och dricker kaffe. Påväg till jobbet så fick jag "kaffe huvudvärk" så jag sprang in på waynes och köpte en kaffe och tog med mig till jobbet. Jag blev BOTAD!! Annars då? Jo igår då jag slutat jobba så gick jag hem till mamma, och vi tog med oss fika och grejer, drog till sälsten och solade hela förbannade dagen till halv fyra. Marika kom också dit :) ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, kolla på femman klockan 21 kanske? Kan ju bli bra.

Kommentarer
Postat av: mamms

halv fem var den :) viktigt!



nu e de ändrat..

2009-07-19 @ 16:37:20
URL: http://www.hexiadetrix.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0