My love

Mitt hjärta är i fjällen tills på tisdag, så blir alltså utan honom i tre dagar, är så tyst här hemma när ingen apa hoppar omkring och yrar hela tiden, så jag spenderar min lördagkväll med att dricka C-vitaminbrus och titta OC i några timmar framöver.. Tycker alltså synd om mig själv, men det är lika bra det. Iallafall, imorgon ska jag tvätta mellan 7-12 (fattar inte vad det är med mig som väljer värsta jävla tiderna), och sen blir det jobbelijobb kl 17! :) Ska,måste,vill träffa mamma och piggy imorgon innan dom åker till london baby på måndag! dom blir ju borta helt länge, hur fan ska detta gå?

Just nu är det den värsta scenen EVER i OC, när Marissa frågar sin mamma om hon verkligen vill veta hur hon mår, och hon flippar ut totalt och skriker. Jeeebus, bryter ju ihop själv!

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha jag är så dålig. varenda gång nån skriver "hjärtat" så tänker jag ju på hjärtat, bokstavligt talat. tänkte VAD FAN, vadå hjärtat i fjällen? ÖHHH.



hihi. pouss

2009-12-20 @ 21:18:15
URL: http://pickadoll.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja de är första gången vi är ifrån varandra så lång tid som vi kommer att vara nu :( hur ska de gå?? egentligen så borde du strunta i att åka till lappland sen, stanna hemma och hälsa oss välkommen istället när vi kmr hem :)



den där scenen är den värsta scenen som finns!! fy vad hemskt det är..



ses imorrn bitti hjärtat!!

2009-12-20 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0