woopa

Jag & min sambo jenny har ju hittat en relativt ny sida, www.woopa.se! Det är väldigt enkelt att bli medlem och att samla pengar, ja precis! Inte poäng, utan pengar. Grymt bra! Tänker mest på alla halvfattiga studenter som inte har så mycket pengar kvar i mitten av månaden kanske, då är det bara att begära ett uttag hos woopa, så får ni in pengarna på era konton! Mycket smidigt :) Jag har inte gjort så mycket alls, men har redan samlat ihop 250:- genom att bara klicka omkring och fylla i några formulär i princip. Man väljer också själv om man vill göra det kostnadsfria alternativen eller de som kostar lite. Skiljer inte mycket alls i pengar, vilket man väljer :)

Hoppas ni är lika kloka som oss då, och blir medlem på woopa!
http://www.woopa.se/?ref=spluu

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag klickade på din ref-länk och är nu medlem ;) varsågod :D

2009-08-18 @ 19:17:15
URL: http://pickadoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0